Интервју са в.д. директорком Шесте београдске гимназије Мајом Гавриловић

Интервјуисали смо нову в.д. директорку Шесте београдске гимназије Мају Гавриловић, како бисмо сазнали нешто више о њој и представили је ученицима.

  1. Пре свега, с обзиром на то да сте професорка математике и да сте кроз предавање имали и васпитну улогу код ученика, колико се директорски позив разликује од професорског?
    За сваки позив потребна je љубав и добра намера уз коју сваки посао добија посебну димензију. И као предавач, и као директор, мислим како да унапредим наставни процес и подигнем ниво квалитета рада и запослених, и ученика. Математика и позиција руковођења подразумевају решавање једначина, с тим што директорска позиција захтева решавање компликованијих проблема и познавање организационих вештина.
  2. Наша школа je у претходном периоду остварила велике успехе на разним такмичењима. Колико je, заправо, важна улога професора у постизању успеха ученика?
    Ако млад човек жели да напредује, он ће слушати образоване и мудре људе. Професори пружају потребне чињенице и драгоцено животно искуство, они усмеравају и често у непроходној шуми информација за сваког ученика нађу најбољи пут до сазнања. Према томе, улога професора је, поготово у припремању ученика за такмичења важна, колико и ученичка жеља за успехом.
  3. У Шестој београдској гимназији имамо разне ваннаставне активности. Да ли сматрате да то доприноси ученицима и да ли нас наредне школске године очекују неки нови програми у овом погледу?
    Задатак ваннаставних активности јесте стицање знања и његово продубљивање, развијање нових умећа и вештина, откривање и развијање креативних способности ученика у циљу формирања аутонономне стваралачке, слободне, критичке, одговорне и друштвено ангажоване личности. И професори и управа Школе потрудиће се да подрже сваки вид стваралачког напредовања, па сам сигурна да нас у наредном периоду очекују нови програми.
  4. Оно по чему је наша школа позната јесте и хуманитарни рад ученика. Када можемо да очекујемо следећу акцију?
    Хуманитарне акције покрећу потребе и позиви у помоћ. Бројне су прилике да се одазовемо на те позиве и испунимо своја срца радошћу што смо успели да допринесемо нечијем оздрављењу. Наша хуманитарна акција је увек реакција на бројне позиве које упућује заједница или појединци.
  5. Шта бисте поручили основцима који се опредељују за Шесту београдску гимназију?
    Истакла бих да ученике у Шеста београдској гимназији чека квалитетан наставнички кадар који високостручно и професионално приступа сваком наставном часу, да их очекује здраво радно окружење у којем се поштују
    индивидуалност и подстиче креативност. Поручила бих да ће им сигурно пријати културно и пристојно понашање вршњака и срдачна отвореност добродошлице. Исто тако, Шеста београдска гимназија пружиће им прилику да развију креативне идеје и постану део породице предузимљивих младих људи.
  6. Како видите нашу школу у будућности?
    Шеста београдска гимназија треба да буде хармонична и подстицајна средина у којој ће сваки појединац имати прилику да напредује према својим способностима и афинитетима, образовно-васпитна установа у коју ћемо долазити са радошћу и жељом да допринесемо општем добру, која ће се сврстати у ред најсавременијих и најопременљијих школа овог типа у нашем граду.
  7. И за крај, када бисте могли да издвојите три речи које описују нашу школу, ученике и професоре које би то три речи биле?
    Искристалисале су се ове: квалитет, хуманост и заједништво.

Милица Илић 1/3

Category:

Tags:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *